Pagina initiala » Audit-consultanta » Salarizare

Ștate de plată / Declarații fiscale / Protecția Muncii

Serviciile noastre de personal vin să suplinească activitățile pe care asociațiile de proprietari trebuie să le ducă la capăt ca angajatori.

În cazul în care administratorul dumneavoastră curent nu face deja aceste activități, noi putem să ne ocupăm de întocmirea tuturor documentelor necesare, fie că doriți:

  • să angajați personal sau colaboratori;
  • să modificați contracte de muncă, de mandat sau convenții civile;
  • să calculați și să întocmiți ștate de plată a salariilor sau a veniturilor asimilate salariilor;
  • să vă duceți la îndeplinire obligațiile privind reținerea la sursă a impozitului pe venit și a contribuțiilor datorate.

În același timp ne ocupăm de tot ce presupune relația cu autoritățile. Întocmim și depunem toate declarațiile fiscale cerute de lege (declarația 112 sau formularul 205).

Serviciile noastre de transmitere electronică a declarațiilor fiscale vă scutesc de procedura obținerii unui certificat digital de semnătură electronică, oferindu-vă în același timp siguranță, promptitudine și posibilitatea de a economisi timp și bani.

Astfel:

  • evitați metodologia stufoasă de înregistrare a unui certificat calificat pentru semnarea declarațiilor fiscale;
  • reduceți costurile cu adaptarea computerului la cerințele minime de configurare pentru a suporta un certificat de semnătură electronică;
  • nu trebuie să aveți grija reînnoirii unui certificat de semnătură electronică;
  • beneficiați de experiența noastră în utilizarea mijloacelor informatice, dar și de cunoștințele noastre în materie fiscală;
  • veți avea un cont unic pe site-ul nostru unde veți vizualiza declarațiile fiscale transmise și numărul de înregistrare la ANAF
Termeni si conditii | ANPC | Copyright © 2001-2024